Arkerobox - mini set arheologic educational si puzzle 3d, grecia antica, calul troian

• O stea, bazat pe 1 voturi
  • Kiturile Arkerobox stimulează dragostea pentru stiinta, geologie si paleontologie intr-un mod distractiv si captivant.
  • Cu ajutorul acestui kit descoperiti misterul Greciei Antice, Calul Troian ! Acesta s-ar fi dovedit decisiv în cucerirea cetății Troia la finalul războiului troian.
  • Perioada Epocii Bronzului Locație: Troia actual Hisarlik, în Turcia, la doar 6,5 kilometri de Marea Egee Caracteristici: Sapati si descoperiti situri din patrimoniul Mondial Aceste jucării grozave sunt truse științifice perfecte pentru copiii de 5-12 ani.
  • Acest kit arheologic educational include tot ce aveți nevoie pentru a-i face pe copii să descopere și să învețe ore în șir.
  • Acesta include ghidul exploratorului cu ajutorul caruia veti afla totul despre istoria fascinantă din spatele orașelor antice.
  • Jucării STEM perfecte atat pentru fete cat si pentru baieti Kitul educațional STEM Arkerobox incurajeaza copiii sa invete despre stiinta arheologiei.
  • Contribuie la dezvoltarea abilităților motorii în timpul excavației.
  • Educatia STEM este in termeni simpli un model educational de invatare a stiintelor exacte: matematică, fizică, chimie într-un mod integrat cu aplicatii si exemple directe din natura sau viata reala.
  • Satisfactie garantata Trusa de săpat pentru arheologie pentru copii Arkerobox oferă copiilor jucării de învățare de înaltă calitate.
  • Cadouri perfecte de ziua de nastere sau de Craciun pentru copii.

69.00 Lei

Cu cate stelute ai vota acest produs?

69.00 Lei