Roldc Joc magnetic - matematica distractiva

Roldc Joc magnetic - matematica distractiva

  • Joc magnetic Matematica distractiva Obiectiv: sa aduni cel mai mare numar de zambete.
  • CUM SE JOACA: 1. Fiecare jucator arunca un zar.
  • Incepe jucatorul cu cel mai mare numar pe zar. 2. Primul jucator arunca cele doua zaruri pentru a crea un numar de doua cifre.
  • De exemplu, daca rezultatul este un 3 si un 1 numarul de jucat este fie 31, fie 13. 3. Folosind orice magnet din banca, jucatorul trebuie sa formuleze o ecuatie aritmetica conform careia rezultatul sau este egal cu numarul de 2 cifre selectat.
  • Ecuatia poate folosi unul sau mai multe simboluri (adunare, scadere, inmultire sau divizare). De exemplu, formula pentru 31 poate fi: 5 x 6 + 1 = 31. Retineti ca formula completa trebuie sa fie afisata. 4. Daca formula este corecta si confirmata de celalalt jucator, se acorda un magnet zambet. 5. Pe masura ce jocul progreseaza, raman din ce in ce mai putini magneti in banca dintre care putem alege astfel jocul devine treptat si mai provocator.
  • Daca nu se poate realiza o formula cu ajutorul magnetilor ramasi, randul trece la urmatorul jucator.
  • Daca doi jucatori consecutivi nu pot alcatui o formula corecta de doua ori la rand, jocul se incheie. 6. Castigatorul este jucatorul care colecteaza cel mai mare numar de zambete.
  • Poti juca si singur.
  • Oferi-ti un zambet pentru fiecare formula completata cu succes!
  • Invata-ti copilul abilitatile aritmetice de baza folosind numerele magnetice si semnele aritmetice.
Momentan indisponibil.
Nu stim cand sau daca acest articol va fi din nou in stoc.
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Detalii produs

ObiectivSa aduni cel mai mare numar de zambete
Joaca1
De exemplu, formula pentru 31 poate fi5 x 6 1 31
Nr de jucatori14 jucatori
Contine138 numere si simboluri magnetice 2 zaruri tabla de joc
ConfigurareIntroduceti toti magnetii in banca de magneti
Dimensiune ambalaj185x10x1 (cm)
Greutate170 g
Varsta recomandata6 ani
ProdusCw0204

Inapoi sus